Advisor247 CRM
Wyjątkowe możliwości dopasowania CRM do Twoich potrzeb, kompleksowe usługi wdrożeniowe poprzedzone wnikliwą analizą wymagań.

  • Łatwo wyszukuj i grupuj klientów
  • Sprzedawaj więcej nie tracąc żadnej okazji
  • Pozwól abyśmy odwzorowali Twoje procesy biznesowe w systemie CRM
  • Zarządzaj zadaniami, spotkaniami i pocztą w jednym miejscu
  • Pracuj online, także przez aplikację mobilną
  • Zwiększ zadowolenie klientów, skutecznie zarządzając reklamacjami

Czym jest CRM?

CRM (od ang. customer relationship management) to system informatyczny i/lub postawa marketingowo – sprzedażowa, wspomagająca i regulująca metodykę zarządzania kontaktami i relacjami z klientami.

Rozwinięcie skrótu CRM w języku polskim oznacza Zarządzanie Relacjami z Klientami. Jest to stosowana na szeroką skalę strategia zarządzania, zarówno wyżej wspomnianymi relacjami z klientami, jak i tzw. okazjami sprzedażowymi. System zarządzania relacjami z klientami to funkcjonalny system informatyczny, który jest niezbędny do optymalnego i sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Usprawnia proces sprzedaży, bieżącą współpracę z klientem, pomaga budować długotrwałe relacje z klientami i całościową obsługę klientów. Pośrednio wspiera także działania marketingowe. Dobry system zarządzania relacjami z klientami funkcjonuje w obrębie całego „lejka sprzedażowego”, optymalizując występujące w nim procesy i działania. Dzięki niemu nie tylko oszczędzamy, ale także zarabiamy poprzez wzrost sprzedaży i dosprzedaży.

Główne możliwości CRM

Wiesz już czym jest system CRM? Oczekujesz indywidualnego podejścia dostawcy do Twoich wymagań? Chcesz aby CRM mówił językiem Twojej organizacji i faktycznie wspierał zachodzące w niej procesy? Wdrożenie tego narzędzia to dla Ciebie kompleksowa usługa, począwszy od szczegółowej analizy potrzeb do szkolenia na gotowym systemie? Wszystko to znajdziesz w Advisor247 CRM.

Tylko właściwe wdrożenie systemu CRM da Ci gwarancję tego, że aplikacja skutecznie wpłynie na wzrost sprzedaży i efektywności pracy w Twojej organizacji.

Kompletna wiedza o kontrahentach
Koordynacja pracy własnej i współpracowników
Narzędzia do komunikacji i marketingu
Zarządzanie procesem sprzedaży i reklamacji
Praca z dokumentami
Współdzielenie wiedzy firmowej
Zarządzanie uprawnieniami
Wsparcie zarządzania procesami
Raportowanie i analiza danych
Integracja

Nasze podejście do CRM

Potrafimy skutecznie wdrożyć CRM i robimy to z pasją. Wykorzystujemy procedury wdrożeniowe stworzone w oparciu o ponad 20-letnie doświadczenie naszych analityków. Zadowoleni użytkownicy naszego systemu w Polsce, Europie i na innych kontynentach są żywym dowodem skuteczności naszych metod.

Nasze podejście jest praktyczne. Wdrożenia realizujemy w etapach, co pozwala na bieżąco weryfikować rezultaty.

Najważniejszym aspektem systemu CRM jest człowiek, dlatego podczas wdrożenia koncentrujemy się na tworzeniu intuicyjnego sposobu użycia.

Wiemy, że najlepsze rezultaty zapewniają systemy CRM wdrożone jako autonomiczne, ściśle dostosowane narzędzia, zintegrowane z innymi systemami. Dlatego nie tworzymy ani nie wdrażamy programów księgowych, logistycznych czy kontroli produkcji. Specjalizujemy się w systemach CRM.

Skontaktuj się z nami, aby wspólnie móc opracować i wprowadzić nową jakość kultury organizacji. Z entuzjazmem oczekujemy na współpracę.

 

Skontaktuj się z nami

Wersja demonstracyjna, szczegółowe informacje na temat naszej oferty lub wdrożenia? Zapraszamy do kontaktu.







Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu dalszych kontaktów handlowych.

Możesz też skontaktować się z nami dzwoniąc lub pisząc,
telefon: (+48) 58 620 51 90, e-mail: kontakt@advisor247.pl

Wygodny CRM działający online - w hostingu lub na własnym serwerze

Advisor247 CRM jest nowoczesnym, internetowym systemem wspomagającym zarządzanie relacjami z kontrahentami. Aplikacja oferowana jest przede wszystkim jako rozwiązanie hostowane z dostępem przez przeglądarkę internetową. Dzięki temu obsługa IT i zarządzanie systemem są ograniczone do minimum, co pozwala naszym Klientom skoncentrować się na własnej działalności. Korzystanie z jednego scentralizowanego systemu eliminuje też problemy z synchronizacją wielu osobnych baz na rozproszonych komputerach. W wyniku zaawansowanych działań, udało się uzyskać program w pełni konfigurowalny, dający możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Istnieje też możliwość instalacji systemu na własnym serwerze.

Dostępność danych udostępnianych w hostingu jest bardzo atrakcyjna, pozwala ona firmie JSHManCo skupić się na swojej działalności. – JS Hamilton Management

Dlaczego warto inwestować w systemy zarządzania relacjami z klientami?

Główne cele systemów CRM to:

  • pozyskanie klienta
  • rozwinięcie współpracy
  • utrzymanie klienta.

Wykorzystując nowoczesne oprogramowanie, firma może zautomatyzować i skoordynować procesy biznesowe w ramach sprzedaży, marketingu, obsługi serwisowej klientów i dosprzedaży. A to w bezpośredni sposób przekłada się na finanse przedsiębiorstwa. Wyniki badań renomowanych organizacji badawczych, takich jak Aberdeen czy Forrester pokazują, że odpowiednio zorganizowany sposób zarządzania relacjami z klientami jest w stanie zwiększyć zyski przedsiębiorstwa nawet o 15%.

Odpowiednia organizacja obsługi klientów pozwala:

  • skrócić cykl sprzedaży (doprowadzając jednocześnie do jej wzrostu)
  • ograniczyć koszty administracyjne
  • poprawić sprawozdawczość
  • skrócić czas realizacji

oraz, co równie istotne zwiększyć retencję klienta, ponieważ pozwala skupić działania na klientach z potencjałem.

CRM sprawia, że wszystkie najważniejsze, związane z klientami informacje dostępne są dla odpowiednich ludzi i w odpowiednim czasie. Dzięki temu możliwa jest szybka, a przede wszystkim skuteczna reakcja na potrzeby klienta. Zarządzanie relacjami z klientami to klucz do pozyskiwania nowych klientów, utrzymania istniejących oraz wzrostu ich rentowności.

CRM to także narzędzie, które zbiera wszelkie informacje, nie tylko o klientach, ale także wszystkich innych podmiotach współpracujących z firmą. Dzięki temu mając nawet kilka filii w różnych miastach, mamy pewność, że każda filia, ma u dostawcy takie same warunki współpracy.

Chcesz wiedzieć więcej?

Odezwiemy się na pewno.



Szybkie rezultaty

Dzięki temu, że Advisor247 CRM jest rozwiązaniem hostowanym, może zostać uruchomiony w krótkim czasie. Nie są potrzebne inwestycje w sprzęt, infrastrukturę i dodatkowe licencje na oprogramowanie systemowe. Niezależnie od ilości oddziałów i stanowisk roboczych, raz uruchomiony system jest dostępny dla wszystkich, natychmiast. Fakt, że praca w systemie przebiega online, przez przeglądarkę internetową, sprawia, że jego użycie jest intuicyjne, a wdrożenie użytkowników szybkie i bezproblemowe.

Zalety systemu działającego online

Najważniejszą zaletą pracy online jest stały dostęp do aktualnych danych z dowolnego miejsca i o każdej porze. W przypadku skorzystania z naszych usług utrzymania systemu, do minimum spada koszt obsługi informatycznej. System działa przez przeglądarkę, więc nie wymaga instalacji na stacji roboczej pracownika, co minimalizuje możliwość awarii i przestojów w pracy. Żadne dane nie są przechowywane na lokalnych komputerach, co ma znaczenie z punktu widzenia bezpieczeństwa. Ponadto system online jest rozwiązaniem w którym wszelkie zmiany konfiguracyjne są widoczne od razu, dla wszystkich użytkowników.

eBook: CRM - co działa a co nie

Nasz eBook został stworzony, aby pomóc Ci wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej organizacji. Wyjaśniamy na jakie aspekty należy zwrócić uwagę, aby prawidłowo wdrożyć system CRM a jakich błędów należy unikać.

Pobierz nasz eBook

Jak CRM wspomoże Twoją firmę?

Bez względu na to czy prowadzimy dużą, czy małą firmę, organizacja obsługi klientów może okazać się dla nas niezbędnym narzędziem i kluczowym czynnikiem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Dlaczego należy tym aspektem zarządzać? Ponieważ klienci coraz częściej oczekują, że to my w odpowiednim momencie przypomnimy im o konieczności dokonania u nas kolejnego zamówienia. Ponieważ to na nas spoczywa odpowiedzialność doradzania naszym klientom nowych rozwiązań / produktów/ usług z których powinni skorzystać. Ponieważ konkurencja nie śpi, a zapomniany klient to nielojalny klient.

Oczywiście mniejszym firmom w pełni wystarczy uproszczona wersja tego narzędzia. Natomiast firmy o rozbudowanej sieci klientów, firmy gdzie konieczny jest częsty kontakt z kontrahentami czy przedsiębiorstwa o licznej, rozproszonej sieci oddziałów, potrzebują oprogramowania w pełnej wersji, stworzonego i dopasowanego do ich potrzeb. Tam bowiem dobry CRM ułatwi lub wręcz pozwoli na koordynację i planowanie działań dla klientów.

System CRM jest stworzony dla wszystkich firm, od małych po duże korporacje, ale w różnym zakresie. Pomaga w zorganizowaniu przeróżnych procesów i pozwala nimi zarządzać. Niweluje utracone korzyści, a stwarza kolejne okazje i możliwości.

Advisor247 CRM to niezbędny i niezawodny system CRM dla każdej firmy, która chce być coraz lepsza!

Współpraca przypominała pracę z zewnętrzną firmą konsultingową, zaowocowała uporządkowaniem procesów, stworzeniem właściwych procedur i schematów postępowania. – Juwena

Dlaczego warto wybrać system CRM?

System CRM pozwala kompleksowo zarządzać relacjami z klientami – począwszy od rozpoznania ich potrzeb, poprzez zawarcie transakcji, na usługach posprzedażowych skończywszy. Na system CRM składają się trzy jego rodzaje: system interaktywny, operacyjny oraz analityczny. Każdy z systemów wykorzystuje się w celu wykonywania określonych zadań. System interaktywny odpowiada za obsługę kanałów kontaktu klienta z organizacją, operacyjny – za gromadzenie i udostępnianie informacji o kliencie, natomiast analityczny – za analizę klientów i ich zachowań.

Skontaktuj się z nami

Chętnie porozmawiamy o Twoich wymaganiach

Kontakt

Nowoczesny system CRM

CRM to nie tylko system informatyczny, wspierający wszelkie procesy związane z pozyskaniem i utrzymaniem klientów, jakie zachodzą wewnątrz organizacji. To również obrana strategia działań, zorientowana właśnie na klienta. Systemy CRM znajdują szerokie zastosowanie nie tylko w dziale marketingu, ale również w dziale sprzedaży, obsługi klienta, a nawet obsługi posprzedażowej.

Oferujemy to nowoczesny system online, który wspomaga zarządzanie relacjami z klientem. Oferujemy nasz program jako rozwiązanie hostowane, z dostępem przez przeglądarkę internetową. Dzięki temu obsługa IT oraz zarządzanie systemem CRM są ograniczone do minimum, a Klienci mogą w pełni skoncentrować się na własnej działalności.

Dla kogo przeznaczony jest system CRM?

Każde przedsiębiorstwo posiada własną bazę klientów, która wymaga dobrego zarządzania. Bardzo często system CRM przydaje się w przypadku młodych firm, które rozwijają się, a tym samym rozbudowują listę swoich kontrahentów.

System CRM pomocny jest także firmom o ugruntowanej już pozycji, którym zależy na zwiększeniu przychodów poprzez poprawę efektywności sprzedaży. Wbrew pozorom, system CRM nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych firm – coraz częściej korzystają z niego także firmy mniejsze. W zależności od wielkości firmy i potrzeb funkcjonalnych, wdrożony CRM posiada stosowną liczbę modułów.