Funkcje systemu dla kancelarii

Wiedza o klientach

  • widok 360°;
  • możliwość definiowania dodatkowych sekcji, pól i własnej klasyfikacji;
  • przechowywanie i zarządzanie informacjami o klientach;
  • powiązanie klientów ze sprawami, dokumentami, czasami pracy, danymi finansowymi;
  • wykrywanie konfliktów i duplikatów;
    automatyczne lub ręczne nadawanie numerów;
  • segmentacja klientów;
  • historia aktywności;

Wiedza o sprawach

  • możliwość definiowania dodatkowych sekcji, pól i własnej klasyfikacji;
  • przechowywanie i zarządzanie danymi o sprawach;
  • powiązanie spraw z dokumentami, czasem pracy, danymi finansowymi, uczestnikami i ich rolami;
  • kategoryzacja spraw;
  • historia aktywności;

Rejestracja czasu pracy i wydatków

  • stoper lub formularz rejestracyjny czasu pracy;
  • kategoryzacja czasu pracy;
  • czas pracy i czas fakturowany;
  • kopiowanie czasów pracy;
  • kategoryzacja i rejestrowanie wydatków;
  • możliwości wprowadzania korekt czasów pracy/wydatków;
  • wieloetapowy proces akceptacji czasów pracy/wydatków;
  • zestawienia czasów pracy/wydatków;
  • statystyki dotyczące czasów pracy/wydatków i informacje o rozliczeniu;

Kalendarz i obsługa zadań

  • spotkania indywidualne/grupowe/cykliczne;
  • rodzaje zadań i statusy, własne etykiety;
  • priorytety i delegowanie;
  • automatyczne informowanie o zadaniach przydzielonych użytkownikom;
  • przypomnienia z dowolnym wyprzedzeniem (systemowe, na pasku zadań, SMS’owe);
  • współdzielenie kalendarzy;
  • rezerwacje i kalendarze zasobów współdzielonych (np. sale, pojazdy);
  • synchronizacja z zewnętrznym kalendarzem (m.in. MS Exchange, MS Outlook, kalendarz Google);

Obsługa i zarządzanie dokumentami

  • wczytywanie dokumentów z dysku i przy wykorzystaniu mechanizmu drag&drop;
  • generowanie dokumentów na podstawie definiowalnych szablonów;
  • kategoryzacja dokumentów;
  • wbudowana przeglądarka dokumentów pdf i doc;
  • wersjonowanie dokumentów;
  • integracja z MS Word/Excel;
  • przeszukiwanie treści dokumentów (opcja);
  • system praw dostępu do dokumentów;
  • rejestracji i przechowywania korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • artykuły bazy wiedzy wraz z możliwością wymuszenia ich obiegu;
  • strefa współdzielona dokumentów;
  • strefa dokumentów biznesowych;

Rozliczanie i fakturowanie

  • system stawek;
  • cennik usług;
  • rozliczanie pojedynczych spraw/klientów bądź wielu spraw/klientów;
  • rozliczanie ryczałtów/success fee;
  • obsługa paragonów i not;
  • rozliczania w różnych walutach;
  • rozksięgowywanie płatności na kilka faktur;
  • drafty faktur;
  • automatyczne generowanie faktur i załączników;
  • przygotowywanie faktur do wysyłki;
  • obsługa płatności faktur;

Zarządzanie uprawnieniami

  • zdefiniowanie grup uprawnień;
  • definiowanie uprawnień do funkcji, ekranów i pól;
  • uprawnienia dostępu do rekordów, regionalizacja;
  • ograniczanie dostępu do wybranej korespondencji i dokumentów;

Integracje

  • integracja z MS Outlook, rejestrowanie korespondencji email;
  • integracja z MS Word i MS Excel, zapisywanie dokumentów bezpośrednio w systemie;
  • udokumentowane API pozwalające na integrację m.in. z systemami finansowo-księgowymi, z centralami telefonicznymi, z portalami, z systemami marketing automation;

Raportowanie

  • możliwość eksportu zestawień do formatu MS Excel;
  • kontrola efektywności pracowników, procesów sprzedażowych i klientów;
  • swoboda w zakresie grupowania i tworzenia widoków;
  • możliwość umieszczania dashboard’ów na stronach powitalnych użytkowników;
  • tworzenie dedykowanych raportów;
  • harmonogramy generowania i dystrybucji raportów;

Portal dla klienta (opcja)

  • wgrywanie i udostępnianie dokumentów;
  • przekazywanie informacji przez użytkowników do kancelarii;
  • udostępnianie listy spraw wraz z informacjami dodatkowymi;

Advisor247 posiada ergonomiczny i przyjazny interfejs, zapewniający użytkownikom możliwość efektywnej pracy. Każdy z użytkowników może łatwo wyszukiwać dowolne informacje oraz samodzielnie ustawiać filtry danych oraz widoki prezentujące dane, odzwierciedlając tym samym swój własny sposób organizacji pracy i potrzeby.