CRM jako dodatkowy moduł

Advisor247 CRM może także funkcjonować jako dodatkowy moduł CRM do już używanego w firmie oprogramowania ERP lub finansowo – księgowego. Praktyka pokazuje, że nawet najlepsze platformy ERP które idealnie spełniają swoje role w zakresie np. zarządzania produkcją, magazynem lub płatnościami, nie zdają egzaminu jako systemy do zarządzania relacjami z klientami. Często jest tak, że wbudowane w nie moduły CRM nie są zbyt przyjazne użytkownikom, trudno je dopasować do realiów pracy handlowców – przez co nie są chętnie używane, a to jest najkrótsza droga do tego, aby CRM nie był używany wcale.

W takiej sytuacji warto się zastanowić nas systemem CRM od zewnętrznego dostawy, specjalizującego się we wdrożeniach tego typu aplikacji. Advisor247 CRM jest specjalistycznym narzędziem, które może być dopasowane do sposobu pracy działu handlowego, może odzwierciedlać zachodzące procesy sprzedażowe i jednocześnie być systemem ergonomicznym i faktycznie pomagającym w codziennej pracy. CRM funkcjonujący jako osobny moduł powinien być na bieżąco zasilany istotnymi z punktu widzenia handlowca danymi z innych systemów, ale też powinien informować np. ERP o tym, czego dowiedzieli się o kliencie sprzedawcy.

To wszystko możemy zapewnić dzięki naszemu doświadczeniu wdrożeniowemu, bogatej funkcjonalności systemu, a także możliwości integracji naszego systemu CRM z innymi programami używanymi w firmie.