Dobry i prosty CRM online – jaki wybrać?

Panuje powszechne przekonanie, że oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management) jest zarezerwowane tylko dla dużych przedsiębiorstw. Otóż nie jest. CRM jest odpowiedni dla każdej firmy, dużej oraz małej, która pragnie poprawić swój kontakt z klientem. Dzięki temu może ona sprzedać właściwy produkt, właściwej osobie we właściwym czasie.

Określenie tego, jak nasza firma skorzysta na wdrożeniu systemu CRM online nie jest trudne. Znacznie bardziej skomplikowane jest wybranie właściwego systemu. Kluczem do tego jest zrozumienie wymagań własnego biznesu i ewentualnych zmian, jakie mogą w nim zajść na przestrzeni najbliższych lat.

Najlepszym sposobem na zniechęcenie klienta do CRM jest zaproponowanie mu systemu mało intuicyjnego i trudnego w obsłudze. Dobry system musi być przejrzysty i prosty do opanowania. Dzięki temu wszyscy jego użytkownicy szybko nauczą się pracy z nim.

 

eBook: CRM - co działa a co nie

Dowiedz się jak podejść do wyboru i wdrożenia CRM, jak wybrać to rozwiązanie które będzie najlepsze, na co zwrócić uwagę.

Pobierz nasz eBook

Jak wybrać CRM?

Najważniejsze jest odpowiednie dobranie systemu do możliwości oraz wymagań firmy. W kontekście sprawnej pracy istotna jest również jego intuicyjność oraz ergonomiczność. Właściwy wybór nie tylko zwiększy nasze obroty, ale również znacznie poprawi relacje z klientami.