Program do zarządzania kontaktami

Poprawnie wdrożony, dopasowany do profilu firmy program do zarządzania kontaktami, czyli CRM, jest w stanie w znacznym stopniu podnieść wydajność pracy w każdej firmie. Stanowi udogodnienie, dzięki któremu rośnie efektywność pracowników w kontaktach między sobą i na zewnątrz, z klientami. Pozwala na zarządzanie danymi kontrahentów tworząc centrum kontaktowe, którego głównym celem jest wspomaganie lub całkowite zastąpienie udziału człowieka.

Niemal w każdej firmie podstawą komunikacji jest telefon. Bez różnicy czy będzie to marketing aktywny czy pasywny, rozmowa telefoniczna przewyższa inne formy nawiązywania i podtrzymywania relacji. Na szczęście nowe technologie coraz częściej dochodzą do głosu gwarantując tym samym osobom pracującym z klientem automatyzację lub usprawnienie wielu czasochłonnych rozwiązań. W przypadku gdy w firmie pracuje wielu konsultantów posługujących się różnymi drogami komunikacyjnymi, ważne jest zapewnienie sprawnego przesyłu danych i utworzenie kanału porozumiewania się. Między innymi taką właściwość posiada Advisor247 CRM oferując skuteczne zarządzanie kontaktami w firmach o różnym profilu.

Pomożemy Ci zarządzać kontaktami

CRM to najlepszy wybór, jeśli chcesz sprawnie zarządzać relacjami z klientami

System CRM

System CRM

System Advisor247 CRM zapewnia kompleksową wiedzę o kontrahentach oferując szereg funkcji niezwykle przydatnych przy skutecznym zarządzaniu kontaktami z klientem. To doskonały wybór dla niewielkich firm i ogromnych przedsiębiorstw o różnym profilu.