Jaki CRM wybrać?

Jak zagwarantować wzrost efektywności pracy przy pomocy systemu CRM? Niezbędne jest połączenie dwóch najważniejszych czynników: doświadczonego dostawcy, który sprawnie i skutecznie przeprowadzi proces wdrożenia wraz z odpowiednią aplikacją, która jest zarówno elastyczna w konfiguracji, jak i przyjazna użytkownikom.

Sprawdź dlaczego warto wybrać Advisor247 CRM.

Mamy wieloletnie doświadczenie

Jesteśmy doświadczonym dostawcą oprogramowania, wdrażaliśmy nasz system w różnej wielkości organizacjach, zarówno w Polsce jak i za granicą. Skutecznie pomagamy lepiej zorganizować działy kontaktu z klientem, sprzedaży czy zarządzania reklamacjami.

Oferujemy profesjonalne wdrożenie

Szczególną uwagę przykładamy do procesu wdrożenia systemu CRM w Twojej organizacji. Wiemy, że konieczne jest przełożenie Twoich potrzeb na język aplikacji CRM, wiemy, że niezbędne jest dopasowanie systemu do sposobu pracy Twojego zespołu. Wdrożenie rozpoczyna się analizą wymagań, potem następuje etap konfiguracji i dopiero wtedy szkolimy użytkowników.

Wyjątkowa elastyczność konfiguracji

Oferujemy gotowy, sprawdzony system do zarządzania kontaktami z klientami. Pozwala to na skupienie się na etapie wdrożenia tylko na pracach konfiguracyjnych, a nie na tworzeniu nowego programu od podstaw. Jest to o wiele szybsze i bezpieczniejsze. Co ważne, aplikacja została przygotowana w ten sposób, aby było można ją łatwo dostosować do indywidulanych potrzeb naszych Klientów.

Sami stworzyliśmy i nadal rozwijamy nasz CRM

Wdrażany przez nas system został stworzony przez naszych programistów. Nadal aplikację rozwijamy dostosowując do potrzeb rynku. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad systemem i ogromne możliwości dostosowania do konkretnych, indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Jesteśmy otwarci na integrację z innymi systemami

Jesteśmy gotowi na skonfigurowanie integracji z innymi używanymi w Twojej firmie aplikacjami. Może to dotyczyć synchronizacji danych zarówno z popularnymi systemami finansowymi lub magazynowymi, ERP, ale też z różnymi autorskimi, niestandardowymi rozwiązaniami, portalami internetowymi czy też centralami telefonicznymi lub systemami Call Center.

Bezpieczny CRM online w hostingu lub działający na Twoim serwerze

Aplikacja dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej, nie wymaga żadnej instalacji na stacji roboczej pracownika. W związku z tym spada ryzyko problemów technicznych związanych z dostępem do systemu, a wszystkie zmiany są widoczne natychmiast, dla wszystkich.
Utrzymanie systemu w dedykowanym centrum hostingowym zapewnia najwyższy poziom ochrony danych i maksymalną wydajność.

Wyjątkowa ergonomia interfejsu

Projektując system zwróciliśmy szczególną uwagę na to, aby był prosty w użyciu, ale jednocześnie bardzo funkcjonalny. Zależy nam na tym, aby aplikacja była łatwa w obsłudze jednocześnie dostarczając użytkownikom wszystkich wymaganych narzędzi.

Działamy w środowisku międzynarodowym

System można swobodnie obsługiwać w języku polskim i angielskim. Cały nasz zespół jest także anglojęzyczny, dzięki czemu z powodzeniem świadczymy nasze usługi w Polsce i za granica.