Funkcje CRM

Advisor247 CRM to w pełni funkcjonalna aplikacja do zarządzania relacjami z klientami. Co jednak najważniejsze, gotowa na indywidualne dopasowanie do potrzeb Twojej organizacji. Dzięki elastyczności konfiguracji, możemy odwzorować zachodzące w Twojej firmie procesy, tak aby funkcje CRM i sam system faktycznie przyczynił się do wzrostu efektywności pracy i przychodów ze sprzedaży.

Zapoznaj się z głównymi grupami funkcji, ale pamiętaj, że w ramach wdrożenia możemy dostarczyć o wiele więcej.

Kompletna wiedza o kontrahentach

  • Baza danych firm i kontaktów
  • Możliwość definiowania dodatkowych sekcji, pól i własnej klasyfikacji
  • Oznaczanie relacji pomiędzy firmami
  • Przechowywanie historii komunikacji i kontaktów z Kontrahentami

Koordynacja pracy własnej i współpracowników

  • Delegowanie zadań i kontrola ich realizacji
  • Automatyczne informowanie o zadaniach przydzielonych do użytkownika
  • Mechanizm przypomnień o zadaniach do wykonania
  • Użycie kalendarza współdzielonego z innymi osobami
  • Zarządzanie kalendarzami współdzielonych zasobów

Zarządzanie procesem sprzedaży i reklamacji

  • Śledzenie okazji sprzedażowych, poprzez pełen cykl sprzedaży
  • Użycie mierzalnego procesu sprzedaży
  • Zarządzanie budżetami sprzedaży
  • Baza produktów
  • Możliwość generowania ofert i umów na podstawie bazy produktów
  • Analiza szczegółów zmian w zakresie oferty i sprzedaży na przestrzeni czasu
  • Wielowalutowość produktów, ofert i raportów
  • Kontrola jakości zamówienia przy użyciu list kontrolnych
  • Obsługa posprzedażna, zgłoszenia serwisowe, reklamacje

Narzędzia do komunikacji i marketingu

  • Planowanie i realizacja projektów oraz kampanii, wyliczanie zwrotu
  • Korespondencja seryjna e-mail
  • Wbudowany klient poczty elektronicznej e-mail
  • Elektroniczne ankiety
  • Komunikacja SMS

Praca z dokumentami

  • Możliwość przechowywania dokumentów
  • Generowanie dokumentów na podstawie szablonów
  • Integracja z dokumentami MS Office

Współdzielenie wiedzy firmowej

  • Strefa współdzielona
  • Artykuły bazy wiedzy wraz z możliwością wymuszenia obiegu

Zarządzanie uprawnieniami

  • Definiowanie uprawnień do ekranów, pól
  • Uprawnienia dostępu do rekordów, regionalizacja
  • Ograniczanie dostępu do wybranej korespondencji i dokumentów

Wsparcie zarządzania procesami

  • Automatyczne powiadomienia
  • Definiowanie procedur postępowania
  • Pola kalkulowane

Raportowanie i analiza danych

  • Możliwość eksportu danych do formatu MS Excel
  • Szczegółowe zestawienie z działań handlowych i komunikacji
  • Możliwość tworzenia własnych raportów

Integracja

  • Integracja z bramką SMS
  • Integracja z innymi systemami
  • Integracja z programem pocztowym MS Outlook
  • Synchronizacja z telefonami
  • Wymiana danych ze stroną www lub aplikacjami webowymi
  • Integracja z centralą telefoniczną lub systemem call center

Bogata funkcjonalność to nie wszystko

Ważne jest to, czy system jest elastyczny w konfiguracji, czy można go dopasować do procesów w Twojej organizacji. Chętnie o tym porozmawiamy.

Kontakt

Monitoring zachowań

Monitoring zachowań to moduł dodatkowy, poza pełną funkcjonalnością systemu, pozwalający śledzić wszystkie operacje użytkowników w systemie CRM oraz automatycznie reagować w przypadku wykrycia określonych zachowań, zdefiniowanych przez administratora. Moduł składa się z dwóch grup funkcji: rejestracji informacji i definiowania reguł monitorowania.

Wersja mobilna

Aplikacja działająca na platformach iOS i Android pozwala na szybki dostęp do najważniejszych informacji o klientach, wykonywanie połączeń telefonicznych, wysyłanie wiadomości SMS a także rejestrację spotkań i zadań.

Funkcje i narzędzia systemu CRM

Dobry system wyposażony jest w wyspecjalizowane narzędzia, które ułatwiają jego użytkownikom pracę na wszystkich poziomach. Nie inaczej jest w przypadku systemu Advisor247 CRM, który został opracowany dla przedsiębiorców ceniących sobie uniwersalność oraz skuteczność. Decydując się na nasz produkt, otrzymują Państwo: pełną wiedzę o kontrahentach (baza firm oraz ich pracowników, informacje o klientach, itp.); możliwość koordynowania pracy (zarówno własnej, jak i współpracowników); narzędzia do komunikacji oraz marketingu (korespondencja seryjna, komunikacja SMS); narzędzia do zarządzania procesem sprzedaży; raportowanie oraz analizę danych i znacznie więcej.