Przykłady wdrożeń CRM

Nasi Klienci i wyzwania, przed jakimi stają, są dla nas ciągłą inspiracją. Nasze wdrożenia to unikalne historie, ponieważ każdy biznes, każda organizacja, ma unikalny zestaw potrzeb i wymagań, unikalną strukturę i sposób działania, a to wymaga unikalnego podejścia.

Nasi Klienci są wymagający – cenią jakość usług i profesjonalizm w osiąganiu założonych celów. Dlatego korzystają z naszych rozwiązań.

Zapoznaj się z opisem kilku przykładowych wdrożeń.

Seagull

„Należy uczciwie powiedzieć, że pomoc i wsparcie, jakie otrzymujemy od ChromeCRM, jest znakomite. To, że po stronie dostawcy są szybcy i profesjonalni inżynierowie, pozwala nam na opracowywanie nowych sposobów użytkowania systemu w miarę naszego rozwoju.”

„Fakt, że CRM jest dostępny jako rozwiązanie hostingowe, jest dla nas wielką zaletą. Od kiedy zaczęliśmy użytkować system, ani razu nie było nieplanowanego przestoju. To oznacza, że nasi ludzie pracujący w odległych biurach w różnych strefach czasowych mogą wykonywać swoją pracę o każdej porze.”

Wdrożenie CRM w firmie Seagull – pobierz dokument

Juwena

„Naszym celem było spełnienie indywidualnych potrzeb każdego z naszych ponad 10 tysięcy pacjentów i stworzenie takiego systemu opieki, aby regularnie do nas powracali.”

„Współpraca przypominała pracę z zewnętrzną firmą konsultingową, zaowocowała uporządkowaniem procesów, stworzeniem właściwych procedur i schematów postępowania.”

Wdrożenie CRM w firmie Juwena – pobierz dokument

The J.S. Hamilton Management

„Łatwość zarządzania oprogramowaniem była kluczowym wymogiem, jako że firma nie ma żadnego wewnętrznego potencjału IT. Dziś ChromeCRM spełnia kluczowe wymagania, a nawet przewyższa oczekiwania firmy.”

„Dostępność danych udostępnianych w hostingu jest bardzo atrakcyjna, pozwala ona firmie JSHManCo skupić się na swojej działalności.”

Wdrożenie CRM w firmie JSH – pobierz dokument

Thomas & Thomas

„Wybierając rozwiązanie CRM firma Thomas & Thomas zdecydowała się skupić na doświadczeniu i własnej działalności – nie na rozwoju dodatkowej infrastruktury IT.”

„CRM zadbał o obszary takie jak administracja bazą danych i optymalizacja, które dotychczas były zaniedbane w poprzednim systemie CRM.”

Wdrożenie CRM w firmie Thomas & Thomas – pobierz dokument