Funkcje Advisor247 Legal
Poznaj bogatą funkcjonalność systemu do zarządzania kancelarią.

  • Kompletny system do zarządzania kancelarią prawną, notarialną, radcowską
  • Wszystkie funkcje w jednym narzędziu
  • Współpraca z MS Outlook, Word i Excel
  • Obsługa przez przeglądarkę internetową
  • Aplikacja mobilna

Podmioty i sprawy

  • Pełna baza obsługiwanych podmiotów
  • Firmy, osoby kontaktowe, klienci indywidualni
  • Wyszukiwanie po dowolnych cechach
  • Wykrywanie duplikatów i konfliktów
  • Kartoteka spraw
  • Role – oponenci, świadkowie, strony w sprawach
  • Indywidualne stawki godzinowe

Czasy pracy, wydatki, zaliczki, ryczałty

  • Stoper lub ręczne wpisywanie czasów pracy
  • Kategoryzacja czasów pracy i wydatków
  • Zarządzanie stawkami godzinowymi przypisanymi do pracowników i/lub klientów
  • Możliwy wieloetapowy proces zatwierdzania
  • Korekta czasu fakturowanego względem zarejestrowanego
  • Indywidualne opisy usług, wydatków
  • Obsługa wielu walut, stawek podatkowych
  • Zbiorcze zestawienia, filtrowanie po wszystkich cechach

Organizacja pracy

  • Integracja z MS Outlook, zapisywanie wysłanych i odebranych e-maili jako historia komunikacji w podmiocie i sprawie
  • Współdzielony kalendarz z wszystkimi terminami
  • Rezerwacja zasobów firmowych
  • Przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
  • Strefa dokumentów współdzielonych
  • Publikowanie komunikatów firmowych do wiadomości pracowników
  • Korespondencja przychodząca i wychodząca
  • Generowanie listy wysyłkowej
  • Baza organów i instytucji

Dokumenty

  • Dodawanie dowolnych dokumentów do Podmiotu, Sprawy
  • Wersjonowanie
  • Funkcjonalność „przeciągnij i upuść”
  • Podgląd w aplikacji bez konieczności pobierania
  • Generowanie pism, umów, listów na podstawie własnych szablonów
  • Wyszukiwanie dokumentów po ich treści
  • Kategoryzacja dokumentów
  • Integracja z pakietem MS Office (wtyczka do MS Word, Excel)

Fakturowanie

  • Generowanie i ewidencja faktur
  • Generowanie załączników ze szczegółową listą wykonanych usług i wydatków
  • Masowe generowanie i automatyczna zbiorcza wysyłka na adresy e-mail
  • Faktury vat, zaliczkowe, pro forma, korygujące, zagraniczne
  • Rozliczanie zaliczek
  • Statusy płatności
  • Generowanie pliku JPK FA

Uprawnienia użytkowników

  • Indywidualna konfiguracja praw dostępu do podmiotów i spraw
  • Proces zatwierdzania i korygowania czasów pracy i wydatków
  • Osobne prawa do poszczególnych funkcji (np. do fakturowania)
  • Ograniczenie dostępu do wybranych dokumentów
  • Prawa podglądu, edycji lub usuwania danych

Marketing i CRM

  • Baza potencjalnych i obecnych klientów
  • Dowolne sposoby klasyfikacji i segmentacji podmiotów
  • Etapy pozyskiwania klientów
  • Pełna historia komunikacji (telefony, e-maile, spotkania)
  • Projekty marketingowe i ich uczestnicy
  • Mass-mailing
  • Masowa wysyłka SMS-ów
  • Generowanei masowej korespondencji papierowej

Raportowanie

  • Pełna elastyczność w zakresie filtrowania danych, grupowania, sortowania i ustawienia widoków w systemie
  • Eksport dowolnego zestawienia bezpośrednio do formatu MS Excel;
  • Możliwość zdefiniowania dedykowanych raportów tabelarycznych i graficznych widocznych bezpośrednio po zalogowaniu
  • Tworzenie dedykowanych raportów w MS Excel;
  • Automatyczne generowanie i wysyłanie raportów zgodnie z harmonogramem

Aplikacja mobilna

  • Dedykowana aplikacja na platformy iOS i Android
  • Szybki dostęp do pełnej bazy podmiotów, spraw i dokumentacji
  • Dodawanie czasów pracy, wydatków
  • Zarządzanie kalendarzem i zadaniami

Integracja

  • MS Outlook – zapisywanie e-maili do systemu
  • MS Word i Excel – zapisywanie i wersjonowanie dokumentów
  • Synchronizacja kalendarza z serwerem MS Exchange lub subskrypcja do zewnętrznego kalendarza
  • Bramka SMS – wysyłanie powiadomień do klientów lub pracowników
  • Centrala telefoniczna lub system Call Center (opcja)
  • Systemy ERP i księgowe (opcja)
  • Formularze na stronach internetowych (opcja)

Wersja demonstracyjna?

Chętnie pokażemy jak działa nasz system

Demo

Advisor247 Legal posiada ergonomiczny i przyjazny interfejs, zapewniający użytkownikom możliwość efektywnej pracy. System pozwala każdemu użytkownikowi dopasować widoki i filtry do własnych potrzeb, a powiązanie wszystkich danych relacjami sprawia, że łatwo można znaleźć każdą informację.