Advisor Systems jako dostawca profesjonalnego oprogramowania.

  • Ponad 20 lat doświadczeń
  • Tysiące użytkowników naszych systemów
  • Działamy aktywnie w Polsce i za granicą

O nas

Na europejskim rynku oprogramowania działamy już od ponad 20 lat.

Już w pierwszych latach naszej działalności odnieśliśmy sukces – stworzyliśmy oprogramowanie do zarządzania kompetencjami kadry morskiej, które jest obecnie wykorzystywane przez 1/3 światowej floty morskiej.

W 2008 roku stworzyliśmy w Polsce nowoczesną platformę internetową ChromeCRM i od tej pory skoncentrowaliśmy się wyłącznie na jej rozwoju. Nasz system CRM z powodzeniem wdrażamy w Polsce i za granicą.

ChromeCRM stał się Advisor Systems

Rok 2018 przyniósł zmiany zgodne z naszą strategią działania, które mają na celu podniesienie atrakcyjności naszych produktów i usług na rynku międzynarodowym. Sformalizowaliśmy trwającą już od kilku lat ścisłą współpracę z norweską firmą Advisor AS (www.advisor.no), która jest liderem w dostarczaniu oprogramowania do zarządzania kancelariami prawnymi na tamtejszym rynku. Połączyliśmy nasze siły i wykorzystując zalety systemu ChromeCRM, stworzyliśmy aplikację dedykowaną kancelariom prawnym, notarialnym, biurom patentowym i wszelkim organizacjom które, najogólniej mówiąc, rozliczają się z klientami na podstawie przepracowanego czasu swoich specjalistów.

Na początku września tego samego roku zmieniliśmy nazwę firmy z ChromeCRM Sp. z o.o. na Advisor Systems Sp. z o.o. Wcześniej, ze względu na znaczny wzrost zatrudnienia w ostatnich latach, przenieśliśmy się do nowej siedziby, do nowoczesnego biurowca przy ulicy Śląskiej 47 w Gdyni.

W lutym 2019 roku, w związku z rozszerzeniem palety oferowanych rozwiązań i koniecznością ujednolicenia nazw produktów proponowanych w różnych krajach, nasza rodzina aplikacji zmieniła nazwę na Advisor247.

Platforma posiada edycje dedykowane obszarowi zarządzania relacjami z klientami (Advisor247 CRM), zarządzania kancelarią (Advisor247 Legal) oraz zarządzania procesami rekrutacyjnymi (Advisor247 Recruit).

Ze względu na swoją wszechstronność i ogromne możliwości konfiguracji, wdrożenie naszego systemu jest szczególnie efektywne w firmach, kancelariach i organizacjach, dla których posiadany know-how, procesy biznesowe i zasoby stanowią o konkurencyjności i pozycji na rynku, ale jednocześnie chcą one działać jeszcze sprawniej.

Nasza centrala znajduje się w Norwegii, natomiast nasz ośrodek świadczący usługi wdrożeniowe, badawczo-rozwojowe oraz wsparcia użytkowników jest zlokalizowany w Polsce, w Gdyni.

Posiadamy również przedstawicielstwa handlowe w Warszawie i Krakowie. Przez nasze oddziały w Szwecji i Wielkiej Brytanii, dynamicznie działamy w Europie Północnej (m.in. jesteśmy liderem rozwiązań do zarządzania kancelarią prawną na rynku norweskim).

Wykonaliśmy już ponad 1000 wdrożeń naszych systemów, z których korzysta więcej niż 8000 profesjonalistów. Nasz polski zespół to już ponad 45 osób, ale wciąż dynamicznie się rozwijamy i nadal poszukujemy ludzi z pasją, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania kancelariami i relacjami z kontrahentami.

W relacjach z naszymi Klientami jesteśmy nie tylko dostawcą systemu informatycznego, ale przede wszystkim partnerem, który pomaga wdrożyć skuteczne rozwiązania.